Saturday, August 2, 2014

アニメコン [Anime kon]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Het animecon. Sommigen zullen meteen weten wat het is en anderen weten er waarschijnlijk helemaal niets van af. Geen zorgen, in de brugklas had ik ook geen flauw idee wat het was. Totdat een vriendin in haar status "Can't wait for the animecon" schreef. Ik vroeg aan mijn broer wat een animecon is. Hij zei toen dat dat een soort van bijeenkomst is met allemaal mensen die van anime houden en dat ze zich dan verkleedden als een personage die in een anime voorkomt. Vorig jaar vroeg ik aan dat ene meisje hoe ze verkleed was, ze was dus verkleed als Hatsune Miku. Helaas heb ik daar geen foto's van. Ik weet ook niet hoe ze dit keer verkleed was. Het lijkt me zo gaaf om dus een keer naar het animecon te gaan! Maar in de brugklas wist ik dus niet eens wat het was en ik was ook niet echt bezig met anime ofzo. Het animecon is trouwens ook al voorbij. Het was op 12 juni tot 14 juni. Dit jaar was ik er ook niet, want niemand had het er meer over, dus ik was het gewoon vergeten. 

Voor degene die dus niet weten wat een animecon is of nog iets meer willen weten, hier is een linkje. Daar staat ook wat geschiedenis van de animecon in Nederland in en wat de activiteiten op een animecon zijn. Animecon betekent trouwens animeconventie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Animeconventie

Hier is ook de officiële site van het animecon:
http://www.animecon.nl/

No comments:

Post a Comment